Danica, Dana
16.4.2024
Zdalo sa, že Krainová a Rolins obnovili priateľstvo, no TOTO je od Simony podraz!
Zdielať na

Archívna reportáž

Dara skutočne nemusí riešiť vek, vyzerá a aj sa cíti výrazne mladšie

Na svojom veľkolepom koncerte k životnému jubileu si dala Dara Rolins (50) naozaj veľmi záležať. Ona sama si vraj netrúfala na pražskú O2 arénu, najväčšiu koncertnú halu v Česku, ešte donedávna tvrdila, že je lepšie mať vystúpenie v plnom klube ako v poloprázdnej sále. K vystúpeniu v O2 aréne ju popchol Leoš Mareš počas jej účasti na vlaňajšom spomienkovom koncerte Pocta Karlovi Gottovi a podporoval ju v tom aj jej partner Pavel Nevěd (50). Napokon halu bleskurýchlo vypredala a návštevníci mali možnosť vidieť skvelú šou. Nechýbala tam ani Simona Krainová.

​Rolinsovej najväčší životný koncert mal všetky atribúty, ktoré patria k dobrej šou. Všetko sa blýskalo, Dara vystriedala množstvo sexy kostýmov, ktoré dali vyniknúť jej skvelej postave, pozvala si na pódium aj hostí, medzi ktorými najviac prekvapil jej bývalý frajer Rytmus. Jeho obdivné ďakovné slová dojali ako ju, tak aj návštevníkov koncertu. Medzi nimi sedela aj Simona Krainová. Tá si zaznamenávala koncert jej bývalej veľmi dobrej kamarátky na video, ktorého časti potom zdieľala na Instagrame.

O Simone je známe, že rada provokuje svojimi štipľavými a ironickými komentármi. Ktovie, čo presne tým chcela dokázať, keď z inak skvelého a podareného koncertu jej kamarátky zdieľala časť, na ktorej Dara síce otvára ústa, ale jej hlas nebolo počuť. Nie je jasné, či preto, že ho mala stiahnutý kvôli playbacku, alebo to bola technická porucha. Len ťažko ale hľadať v zverejnenom videu niečo pozitívne voči Dare, skôr sa zdá, že tým Simona chcela naznačiť, že Dara spievala na playback.

Dara sa po rokoch objavila na pódiu so svojím exfrajerom, raperom Rytmusom a zaspievali si spoločnú pieseň Party DJ:

O playbacku na Rolinsovej koncerte písali aj niektorí hudobní kritici, čo spomínali na webe iDnes.cz, ale potvrdené to nie je. To však zaiste nikto z fanúšikov prítomných na koncerte neriešil, hádam všetci odchádzali s nadšením. Leoš Mareš to vyjadril za všetkých slovami: "Tá atmosféra je neprenosná. Celý ten zážitok je neprenosný. Najväčšia LED stena v histórii O2 arény. 22 metrov vysoká stena. Ani Madonna takú nemala."  Niekoľkomesačná drina pri príprave koncertu sa zaiste Dare vyplatila, keď videla nadšenie návštevníkov. Ktovie, možno to nebolo jej posledné vystúpenie v tejto mega hale.

Simona si užívala koncert kamarátky Dary Rolins. Trápny moment s mikrofónom zdieľala len v stories:

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa simonakrainova (@simonakrainova)