MojAndroid

Operátor Radosť, ktorý v tomto roku oslávi už štvrté výročie, predstavuje novú mediálnu kampaň. Jej hlavným motívom je zistenie agentúry IPSOS, že s Radosťou je spokojných až 9,5 z 10 zákazníkov. A to je bez pochýb dôvod na radosť – tentokrát v podaní tancujúcich roztlieskavačiek a roztlieskavačov.

Po poslednej úspešnej kampani, v ktorej operátor spojil známy hit, korčule, disko guľu, svetlá a zvučný refrén „Radosť máš v appke!“, prichádza Radosť s novou kampaňou. Tá sa opäť nesie v tanečnom duchu, pretože tak sa najlepšie oslavuje úspech so spokojnými zákazníkmi.

Zdroj: Radosť

“Radosť robí ozajstnú radosť nielen nám, ale aj našim zákazníkom. Podľa prieskumu agentúry IPSOS je s ňou totiž spokojných až 9,5 z 10 zákazníkov. To je výsledok, s ktorým by bola jednoducho škoda nepochváliť sa, a tak vznikol hlavný message kampane. Zároveň nás to zaväzuje k tomu, aby sme nepoľavili a spokojnosť našich zákazníkov s operátorom v appke zlepšovali aj do budúcna,” približuje Mária Hadzimová, komunikačná expertka z Radosti.

Kreatívny koncept pripravila agentúra Free Andy. O radostný pocit a produkciu sa postarali v Hitchhiker Films, celé to s úsmevom režíroval Peter Ehrenberger, vizuály nafotila Tereza Kopecká, a o chytľavú hudbu sa postarali Viktor Hazard, Juraj Marikovič a Marek Šurin.

“Po tom, čo sme s Radosťou vybrali najvhodnejší strategický prístup a zvolili si hlavné posolstvo o spokojnosti, sme sa pustili do kreatívnej práce. Nakoľko bola dôležitou súčasťou zadania aj požiadavka na výraznú odlišnosť a zapamätateľnosť, siahli sme po oddvertisingu. Jednoducho ľuďom doslovne ukazujeme, čo nám odhalil prieskum. Svet roztlieskavačiek bol prirodzenou voľbou, aby sme do spotu dostali farebnosť, dynamiku, energiu – skrátka čo najviac z DNA Radosti. Výsledkom je kampaň s priamočiarym posolstvom a neprehliadnuteľným vizuálom, ktorému sekunduje chytľavý refrén „Radosť mám“ komponovaný na mieru,” vysvetľuje Tomáš Slobodník, Associate Creative Director z Free Andy.

K spokojnosti zákazníkov s Radosťou prispieva aj bohaté a cenovo atraktívne portfólio. Z posledného prieskumu Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb zameraného na ceny vyšla Radosť víťazne. Z celkových 12 cenových košov obstála najlepšie až v šiestich samostatných a dvoch zdieľaných košoch.

19.4.2024

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+