Heineken sa celosvetovo zaviazal k uhlíkovej neutralite do roku 2040

Spoločnosť Heineken sa v rámci svojej globálnej stratégie zaviazala k uhlíkovej neutralite vo výrobe do roku 2030 a v celom dodávateľskom reťazci do roku 2040. Okrem znižovania oxidu uhličitého (CO2) chce pivovar využívať suroviny z trvalo udržateľných zdrojov, ochraňovať zdroje vody či znižovať využívanie plastov na obaloch. Spoločnosť sa tiež dlhodobo angažuje v iniciatíve „Načapujme si lepší svet“, ktorá sa venuje téme trvalej udržateľnosti a podpore komunít.

22.04.2021 20:00
debata

„Ako líder na slovenskom pivnom trhu si uvedomujeme svoju zodpovednosť nielen voči životnému prostrediu. Chceme ísť príkladom a byť inšpiráciou pre mnohých ďalších jednotlivcov i spoločnosti. Ukotvovať udržateľné podnikanie ako štandard v podnikaní na Slovensku,“ informuje manažérka korporátnych vzťahov Heineken Slovensko Helena Windisch.

zem, vesmír, planéta Čítajte viac Deň Zeme: Recyklácia, elektromobily či digitalizácia. Ako sa firmy snažia byť zelenšie?

Hurbanovský pivovar sa minulý rok sústredili na elimináciu vzniku odpadu a jeho recykláciu. V pivovare recyklovali 99,6 percenta vyrobeného odpadu. Vlani bolo podľa spoločnosti tiež významným krokom skrátenie krku na PET fľašiach, čím spoločnosť ušetrila ročne sto ton plastu. Pivovar chce tiež nakúpiť stopercentne zelené chladničky, ktoré sú šetrnejšie k životnému prostrediu.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #pivovar #Heineken #Deň Zeme