„Spoznávaj a užívaj si elektronický koncentrák,“ píše sieť hračkárstiev Dráčik v úvode jedného z článkov.

Ironizuje a bagatelizuje pandémiu

Titulok ďalej nadväzuje na zoznam slovenských médií, ktorých názvy Dráčik zámerne zmenil a sparodoval.

„Cestovné kancelárie Sme tu s Vami, Pravda zvíťazí, Neaktuálne aktuality, Denník Nedenník, Nezízaj a Ajajaj Vás pozývajú na jedinečný zájazd po čínskych lockdownoch,“ pokračujú.

V texte spoločnosť po celý čas ironizuje a bagatelizuje pandémiu, ktorej priebeh prirovnáva ku karanténnym kempom. Odsudzuje v ňom nosenie ochranných prostriedkov, očkovanie či testy na covid-19.

„Čas si budete môcť krátiť sledovaním nepretržitých hororových a neskreslených správ, ktoré Vás ubezpečia že ste na správnom mieste,“ píše ďalej sieť hračkárstiev. Hlavného hygienika Jána Mikasa zároveň označil Dráčik za matematika „MUDr, JUDr, PUDr. J. Miska EKG. CSc. IQx. PhD“.

Komunikujú nevhodne

Najznámejšia slovenská sieť hračkárstiev Dráčik však na svojom e-shope podobný druh textu nezverejnila prvýkrát. V minulosti na webe prirovnala prezidentku Zuzanu Čaputovú k macoche a v súvislosti s obrannou dohodou s USA uviedla, že na Slovensku nechce cudzie vojská a základne.

Portál Mediaklik spôsob marketingovej prezentácie hračkárstiev Dráčik rozobral aj s odborníkom na komunikáciu Filipom Kunom. Ten považuje podobný druh sebaprezentácie za absolútne nevhodný.

„Nadávajú na USA, obhajujú Rusko, ale nevadí im, že väčšinu ich katalógu tvoria západné značky. V iných článkoch sa snažia šíriť duchovno, nadávajú na materializmus, a pritom sa živia predajom hračiek. Absurdné,“ vyjadril sa Kuna.

Ďalšie dôležité správy

Čaputová
Neprehliadnite

Od hračiek k politike. Hračkárstvo Dráčik prirovnáva prezidentku k macoche v paláci