Peugeot predstavil úplne nové logo, ktoré symbolizuje luxusnejšie smerovanie francúzskej automobilky. Logo inšpirované jedným zo starších, používaným v 60. rokoch minulého storočia, uvidíme prvýkrát na modeli 308, informuje Autocar.

Automobilka Peugeot potrebovala zmeniť súčasné logo, ktoré bolo uvedené na trh v roku 2010, najmä z dôvodu prezentácie posunu značky na vyššiu úroveň. Nové logo totiž predstavuje novú vizuálnu identitu pre Peugeot so zameraním na minimalizmus a väčšiu eleganciu.

Prvým modelom bude 308-ka

Nový znak sa najskôr objaví v propagačných materiáloch a u predajcov. Neskôr sa samozrejme presunie aj na všetky automobily Peugeot, pričom prvým z nich bude vynovený hatchback 308, ktorý predstavia Francúzi už v najbližších mesiacoch. Celý rebranding by mal byť dokončený do konca roka 2023.

Nové logo stelesňuje to, čo Peugeot znamenal včera, čo znamená dnes a čo bude znamenať zajtra. Lev, ktorý bol vždy súčasťou značky, je synonymum prestíže, dôvery a dlhovekosti. Novým logom sa Peugeot vydáva dobývať nové krajiny a urýchľovať svoj medzinárodný rast.

Najstaršia zachovaná značka automobilového priemyslu na svete, ako o sebe tvrdí samotná automobilka, predstavila už jedenáste logo v poradí aj v rámci prechodu automobilky na elektrifikáciu. Do konca roka 2021 totiž Peugeot plánuje, aby 80 % európskeho predaja predstavovali elektrifikované modely a do roku 2025 to má byť už každé jedno predané vozidlo.

Zobraziť celú galériu (3)
História vývoja loga. Peugeot

Aktuálne je jedným z najznámejších modelov Peugeot e-208, ktorý je vyrábaný exkluzívne na Slovensku v závode pri Trnave. Toto malé mestské elektrické auto sme mali v našej redakcii možnosť otestovať a jeho recenziu si môžeš prečítať v tomto článku.

Nenechaj si ujsť
ROZHOVOR: S Teslou Model 3 jazdí do Švajčiarska 1000 km trasu, zvládne ju rovnako ako so spaľovákom

Peugeot v roli Volkswagenu

Fúziou koncernov Fiat Chrysler a PSA Peugeot začiatkom tohto roka vznikla štvrtá najväčšia automobilová skupina na svete pod názvom Stellantis. Podľa Motor1 prevzal Peugeot spolu s automobilkou Opel úlohu hlavnej hlavnej značky podobne, akou je Volkswagen medzi trojicou Volkswagen – Škoda – Seat.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú